FAQ

Rejestracja
 
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, by dokonać zakupów? 
Posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Możesz zrobić zakupy bez rejestracji. 
 
Jak dokonać rejestracji? 
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Rejestracja”. Proszę podać wszystkie wymagane dane i kliknąć „Zarejestruj Konto”.   W następnym kroku dostaniesz e-mail z linkiem aktywującym, trzeba w niego kliknąć. Po przejściu tych kroków możesz robić zakupy w naszym sklepie. 
 
Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Twoje dane do dostawy i dane potrzebne do wystawienia faktury, będą zachowane, także przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał wypełniać formularza z danymi. Będziesz mógł śledzić swoje zamówienie, jeżeli zajdzie taka potrzeba będziesz mógł tą drogą złożyć formularz zwrotu/reklamacji i będzie Ci łatwiej kontaktować się z naszym sklepem.
 
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku, gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis “zapomniałem hasła” i podaj swój adres e-mail podany przy rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.
 
Czy mogę dokonać zmiany swoich danych?
Oczywiście! Wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.
 
Zamówienia
 
Jak mogę złożyć zamówienie? 
By złożyć zamówienie, proszę postępować w następujący sposób:
Dodaj wybrany produkt, który chcesz kupić do koszyka (wybierz rozmiar/kolor, itp. i kliknij „dodaj do koszyka”). Po wybraniu wszystkich produktów, które chcesz kupić i dodaniu ich do koszyka, kliknij na koszyk (w prawym górnym rogu naszej strony) i wybierz opcję wysyłki oraz formę płatności, koniecznie dokładnie wypełnij formularz z danymi do dostawy. Zaznacz, że zapoznałeś się z regulaminem sklepu i akceptujesz jego postanowienia. Pola oznaczone (*) są obowiązkowe. Jeżeli wszystko zostało dopełnione można kliknąć przycisk ZAMAWIAM.
Prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych informacji do dostawy, JEŻELI JESTEŚ NOWYM KLIENTEM i zakończ swoje zamówienie, wybierając płatność.
 
Czy zamówienie online jest bezpieczne? 
Oczywiście! Wszystkie zakupy w naszym serwisie gwarantują bezpieczeństwo! Traktujemy bezpieczeństwo płatności internetowej bardzo poważnie.
Jeśli zamówisz online Twoje dane bankowe są szyfrowane i wysyłane na serwer za pomocą protokołu SSL (Secure Socket Layer). Twoje dane są bezpieczne, a strona zgodna wg unijnych wymogów RODO.
 
Jak mogę zobaczyć co jest w moim koszyku?
Aby przeglądać zawartość swojego koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony. Wszelkie elementy, które zostały dodane do Twojego koszyka zostanie pokazane. Jeśli chcesz zmienić ilość produktów w Twoim koszyku, zrobisz to klikając przyciski < / > w kolumnie ilość. Jeśli chcesz usunąć element swojego koszyka, kliknij przycisk „x” w prawym górnym rogu przy produkcie, który chcesz usunąć. Powinieneś zobaczyć zaktualizowaną cenę. 
 
Jak mogę dodać elementy do mojego koszyka?
Aby dodać element do koszyka, wystarczy wpisać żądaną ilość i kliknąć przycisk „dodaj do koszyka”.
Jeśli chcesz zmienić ilość produktów w Twoim koszyku, można zmienić ich liczbę klikając przyciski < / > w kolumnie ilość. 
 
Jak mogę usunąć elementy z mojego koszyka?
Aby usunąć element z koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony. Następnie kliknąć przycisk „x” w prawym górnym rogu przy produkcie, który chcesz usunąć. Powinieneś zobaczyć cenę zaktualizowaną.”
 
Jak mogę zmienić ilość wybranego produktu w moim koszyku?
By przeglądać zawartość koszyka klikamy w prawym górnym rogu ikonę koszyka, wtedy wszystkie elementy dodane zostaną pokazane. Możesz też zmienić ilość produktów w koszyku klikając < / > albo też usunąć produkt klikając w ikonę „x” w prawym górnym rogu przy produkcie. 
 
Dlaczego pozycja w moim koszyku zakupów nie jest już dostępna w kasie? 
Wybór na naszej stronie odzwierciedla stan magazynu w danym momencie. Dodanie pozycji do koszyka nie daje gwarancji do zakupu tego elementu. Do czasu ukończenia przecz Ciebie procesu realizacji zamówienia, inny klient może zakupić ten przedmiot, nawet jeśli znajduje on się w Twoim koszyku. 
 
Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny? 
Oferta produktów w naszym sklepie jest bardzo obszerna i powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych producentów i hurtowni. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny. Przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Może się zdarzyć sytuacja,, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego produktu.
 
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
zwykłym przelewem, na konto generowane dla każdego zamówienia, 
kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),płacąc przy odbiorze towaru
eCard
 
Skąd pewność, że otrzymaliście moje zamówienie?
Po zakończeniu procesu realizacji produktu pojawi się e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W wiadomości będzie można znaleźć również wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia. 
 
Czy moje zamówienie może być dostarczone na inny adres?
Oczywiście, można zmienić adres dostawy, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o natychmiastowe zgłoszenie zmiany adresu drogą e-mailową, a chętnie Ci pomożemy.
 
Czy moje zamówienie zostało wysłane? 
Jeżeli zamówienie zostało wysłane, otrzymasz informację na e-mail. W wiadomości będzie numer przesyłki, więc będzie można śledzić jej podróż w wybrane przez Ciebie miejsce. Możesz również zawsze znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem po zalogowaniu się na „Moje Konto”.
 
Jak mogę dowiedzieć się czy produkt jest dostępny?
Szacowana data dostawy jest przybliżoną datą, ponieważ jest ona uzależniona od dostępności produktu, dostępności kuriera, jak również zapłaty. Jednak możemy zapewnić Cię, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby dostosować się do podanej daty dostawy. Poinformujemy Cię również, iż pomimo naszych wysiłków zamówienie będzie opóźnione lub gdy zajdą w nim jakieś zmiany. Mamy nadzieję, że taka sytuacjia nie będzie miała miejsca, ale w razie gdyby, z góry Cię przepraszamy i doceniamy Twoją cierpliwość.
 
Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Dla zarejestrowanych Klientów status zamówienia widoczny jest w „historii zamówień”. Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie wiadomości o statusach. 
 
Jak mogę dodać nazwę/adres mojej firmy lub numer VAT? 
Jeżeli faktura będzie wystawiona nie może już być zmieniona. Dlatego najlepiej przy składaniu zamówienia wskazać prawidłowe informacje, które powinny być zawarte na fakturze. Prosimy pamiętać o podaniu numeru NIP.
 
Nie mogę znaleźć przycisku do danego produktu?
W takim przypadku produkt w danej chwili może nie być dostępny lub może już w ogóle nie być dostępny. Jednak nie martw się zawsze służymy pomocą i pomożemy dopasować inny produkt według Twoich potrzeb. 
 
Wysyłka i Dostawa
 
Co to jest moje konto i co mogę tam zrobić?
Moje konto zawiera dostęp do historii Twoich zamówień. Składając zamówienie, możesz utworzyć konto i zawsze możesz się zalogować do „Mojego Konta”, przez podanie adresu e-mail i wybranego przez Ciebie hasła. 
 
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres odbiorcy?
TAK! Możesz zmienić adres odbiorcy, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy więc o jak najszybszy kontakt e-mailowy w celu zmiany, a my na pewno dołożymy starań by Ci pomóc. 
 
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Niestety sklep nie zapewnia prezentowego pakowania produktów, jednak jeśli opłacisz towar on-line, wtedy prześlemy paczkę na dowolny, wybrany przez Ciebie adres dostawy - np. osoby, którą chcesz obdarować.
 
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Nie, obecnie oferujemy dostawy tylko na terenie Polski. 
 
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
W momencie gdy Twoja przesyłka zostanie nadana, wyślemy Ci pocztą elektroniczną informację z numerem przesyłki. Będziesz mógł sprawdzać status swojego zamówienia. Możesz również zalogować się na stronę i wybrać „Zaloguj się”, gdzie również znajdziesz informacje na temat Twojego zamówienia/wysyłki.
 
Ile zajmuje dostawa?
Nasz sklep oferuje bardzo szeroką gamę produktów. Część asortymentu jest w naszym magazynie, część jest wysyłana bezpośrednio od producentów lub hurtowni, ostatnią część stanowią produkty na zamówienie. Przy produkcie znajdziesz szacowany czas dostawy. Na szacowany czas dostawy wpływ ma dostępność danego produktu, wybór kuriera itp. Informujemy, iż oszacowana data dostawy, jest tylko przybliżoną datą, ponieważ jest ona ustalana na podstawie dostępności produktu oraz kuriera, jak również zapłaty. Jednak dołożymy wszelkich starań, by produkt dotarł do Ciebie w jak najszybszym możliwym terminie. Poinformujemy Cię również, że pomimo naszych wysiłków zamówienie będzie opóźnione lub gdy zajdą w nim jakieś zmiany. Takich sytuacji staramy się unikać i jest ich niezmiernie mało, jednak gdyby takowe się pojawiły przepraszamy Cię bardzo i doceniamy Twoją cierpliwość.
 
Ile kosztuje dostawa?
Wszystkie koszty dostawy są podawane przy wyborze produktu.
 
Jak moja paczka zostanie dostarczona?
Składając zamówienie, możesz wybrać opcję doręczenia, jak tylko wszystkie produkty zostaną dodane do koszyka. Zamówienie zostanie dostarczone przez wybranego przez Ciebie kuriera. Pocztą elektroniczną prześlemy Ci informacje do śledzenia zamówienia. Możesz również odszukać informacje odnośnie swojego zamówienia w panelu „Moje Konto”. 
 
Co w momencie gdy nie było mnie w domu, a kurier próbował dołączyć moją przesyłkę?
Kurier potrzebuje Twojego podpisu, żeby potwierdzić udane dostarczenie. Jeśli nie zastanie nikogo w miejscu dostarczenia, kierowca podejmuje próbę ponownego dostarczenia Twojej przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś swojej paczki, kierowca powinien zostawić awizo stwierdzające lokalizację Twojej paczki. Proszę postępować wg. instrukcji zostawionej przez kierowcę. Jeśli nie możesz znaleźć paczki od kuriera, skontaktuj się z jednym z podanych numerów i pamiętaj o podaniu numeru Twojej przesyłki: Poczta Polska tel. 43 842 06 00, DPD 22 577 55 00, Geis 22 212 28 00
 
Moje zamówienie zostało zwrócone, dlaczego?
Przesyłka mogła być zwrócona, gdyż kurier nie mógł jej dostarczyć pod wskazany adres. Jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona przez 2 tygodnie, to zostanie nam zwrócona. Przyczyny mogą być różne: nieprawidłowy adres, nikt nie odebrał przesyłki przez 2 tygodnie z miejsca składowego, klient odmówił przyjęcia przesyłki. 
 
Czy mogę anulować zamówienie, gdy zostało już wysłane?
Kiedy przesyłka zostanie już wysłana do Ciebie, w żaden sposób nie można jej zatrzymać. Zamówienie może być anulowane tylko w momencie, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana. Wyjątek stanowią jednak produkty na zamówienie. 
 
Zwroty
 
Czy mogę zwrócić produkt?
Można zwrócić kupiony produkt bez konieczności podania przyczyny, w okresie 14 dni, począwszy od 1 dnia po dniu, którym otrzymałeś towar. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Wyjątek stanowią produkty higieniczne (materace, pościel, itp.). Te produkty nie mają możliwości zwrotu. 
 
?Wzór formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Czy są produkty, których nie mogę zwrócić?
Tak, należą do nich produkty higieniczne (materace, pościel, itp.) nie mogą być zwrócone ani wymienione. 
 
Czy mogę zwrócić nieużywane produkty bez ponoszenia opłaty za wysyłkę?
Nieużywany towar można zwrócić tylko jeżeli będzie w stanie nienaruszonym. Przesyłka powinna być zabezpieczona i przesłana na wskazany adres. Jesteś zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki. Do momentu odebrania przez nas zwrotu, jesteś odpowiedzialny za produkt, jako klient. Sugerujemy wysyłać zwrot przez pocztę/kuriera z ubezpieczeniem od wartości towarów, zachowaj dowód dostawy. Zatrzymaj dowód do momentu otrzymania od nas zwrotu pieniędzy. Środki zostaną zwrócone w takiej samej formie, jakiej użyłeś przy zapłacie. 
 
Skąd będę wiedzieć, czy otrzymaliście mój zwrot?
Poinformujemy Cię jak tylko otrzymamy Twój zwrot. Zawsze możesz też doinformować się u wybranego przez Ciebie kuriera o miejscu pobytu swojej przesyłki. 
 
Co powinienem robić, jeśli otrzymam błędny towar? 
Robimy wszystko co w naszej mocy, abyś otrzymał produkt, który dla siebie wybrałeś. Jeśli jednak zdarzy się pomyłka prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym sklepem. 
 
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt? 
Staramy się, abyś otrzymał zamówienie w idealnym stanie, jeśli produkt jest wadliwy prosimy o natychmiastowy kontakt. Jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie spisz protokół szkody w obecności kuriera. 
 
Jak przygotować zwrot do wysyłki?
Dokładnie spakuj produkt. Zwrot w oryginalnym opakowaniu. Nadając przesyłkę zwrotną upewnij się, że etykiety czy taśmy nie zostaną przyklejone na oryginalnym opakowaniu produktu. Przyczep etykietę zwrotną na dodatkowym zewnętrznym opakowaniu i wyślij na wskazany adres do zwrotu. 
 
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Poinformujemy Cię e-mailowo o zatwierdzeniu zwrotu do realizacji. Otrzymasz zwrot na konto w okresie do 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta/hurtownię.
 
Czy mogę odesłać produkt przesyłką pobraniową?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru. Jeżeli korzystasz z kuriera Poczty Polskiej obowiązany jesteś do wykupienia dodatkowo płatnej usługi służącej sprawdzeniu zawartości przesyłki. 
 
Czy mogę odesłać produkt przesyłką pobraniową?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru. 
 
Co jeżeli nie posiadam opakowania, a chcę zwrócić produkt?
Jeśli z jakiegoś powodu nie posiadasz opakowania, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Prosimy o zwrot produktów w ich oryginalnych opakowaniach. 
 
Opłaty i ceny
 
Jakie są opcje zapłaty?
Oferujemy kilka form płatności. 
 
Czy bezpieczne jest używanie karty kredytowej?
Traktujemy bezpieczeństwo płatności bardzo poważnie. Gwarantujemy bezpieczeństwo.
 
Dlaczego moja płatność została odrzucona?
Po pierwsze sprawdź numer karty kredytowej oraz datę jej ważności. Czasami Twój bank może przechowywać pieniądze na Twojej karcie, aby upewnić się, że naprawdę chcesz dokonać tego zakupu. To dość popularna procedura, szczególnie jeśli nie robisz zakupów on-line zbyt często.
 
Skąd będę mieć pewność, czy moja płatność została zaksięgowana?
W momencie otrzymania Twojej zapłaty wyślemy Ci zamówienie najszybciej jak to możliwe, jeżeli wybrane przez Ciebie produkty będą dostępne. Wyślemy do Ciebie również wiadomość z potwierdzeniem, kiedy proces wysyłki rozpocznie się. W momencie gdyby był problem z Twoją zapłatą skontaktujemy się z Tobą.
 
Jak długo mogę czekać z zapłatą? 
W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie przedpłaty przelewem, brak otrzymania płatności na rachunek bankowy Sprzedającego w terminie 3 dni od złożenia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, spowoduje anulowanie zamówienia. Jeśli Twoje produkty nadal będą dostępne, możemy wznowić Twoje zamówienie i rozpocząć proces wysyłki, jak tylko otrzymamy Twoją wpłatę.
 
Zmiana lub anulowanie zamówienia 
 
Jak mogę anulować zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane, tylko jeżeli nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o e-mail lub telefon. 
 
Czy mogę dodać produkty do zamówienia?
Możesz dodać produkt, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny z przyjemnością Ci pomożemy. 
 
Inne ważne informacje
 
Dlaczego powinienem ocenić moje produkty? 
Jeżeli masz ochotę i czas możesz ocenić nasz sklep, produkty. Żeby ocenić swój produkt, zaloguj się do „Moje Konto”, korzystając ze swojego e-mail i wybranego hasła. Potem wybierz zamówienie i wybierz produkt. 
 
Jak mogę się kontaktować się ze sklepem?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-18 pod numerem telefonu, adresem e-mail: info@interplace.pl
 
Czy sklep posiada regulamin?
TAK, można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.
 

Kontakt ze sklepem